به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسن عاملی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه با اشاره به کمک‌های چشمگیر خیرین در کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا، عنوان کرد: ملت ایران بارها در میادین مختلف و بحران‌ها خوش درخشیده‌اند و در این مورد جامعه جهانی به عطوفت و مهربانی و همدلی این ملت غبطه می‌خورد.

وی با بیان اینکه آمریکا و دشمنان ملت ایران در صدد انتقام از این مردم بزرگ هستند، افزود: حضور ملت ایران در صحنه مقابله با ویروس کرونا و همدلی و مواساتی که از سوی مردم در بحث رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت باعث نا امیدی دشمن و نقش بر آب شدن اهداف و سیاه نمایی‌های آنان شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه در رفع تمامی بحران‌هایی که در کشور رخ داده سپاه پاسداران پیش قدم بوده خاطر نشان کرد: محاصره تکنولوژی ظالمانه‌ترین تحریم‌ها است چرا که دشمنان می‌خواهند یک ملت را از علم محروم کنند، در رفع و شکستن این محاصره نیز سپاه پاسداران نقش بسزایی داشته و در پرتاب ماهواره‌ای که اخیراً صورت گرفت می‌توان به تلاش‌های بی وقفه این عزیزان پی برد.

حجت الاسلام عاملی ضمن قدردانی از زحمات سپاه پاسداران در رفع مشکلات کشور، اظهار کرد: سپاه شاه کلید حل بحران‌ها در کشور است و این امر را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس و بحران داعش در منطقه مشاهده کرد که چگونه با تمام توان در مقابل دشمنان ایستاده و فداکاری و ایثار از خود نشان دادند.

وی تصریح کرد: جایگاه مردمی سپاه و اعتمادی که این سازمان در بین مردم کسب کرده امروز باعث شده که در بحث رزمایش کمک مومنانه با استقبال خوبی مواجه شویم و مردم و خیرین کمک‌های خود را به سوی این نهاد سرازیر کرده تا در قالب کمک مومنانه به دست نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا برسد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با قدردانی از اداره اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، استانداری، نهادهای مردمی، خیرین و… در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه، خاطر نشان کرد: با طرح تقاطع گیری انجام شده و با رزمایش کمک مومنانه اقشاری که از بیماری کرونا صدمه دیده و به کسب و کارشان آسیب رسیده از بسته‌های کمک مومنانه برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1420898
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.