به گزارش خبرنگار مهر، حسین دشتی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلات زیادی برای خانوارهای بی‌بضاعت شده و همه آحاد جامعه باید در حد توان برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش کنند.

وی ضمن اشاره به مشارکت امدادگران کمیته امداد استان اردبیل در رزمایش ملی “بخشش ایرانیان” افزود: امدادگران همواره در کنار خیرین و نیکوکاران در تلاشند تا با رفع مشکلات اساسی خانوارهای تحت حمایت به ارتقای همبستگی اجتماعی نیز کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای خانوارهای بی‌بضاعت ایجاد کرده که در این راستا همه آحاد جامعه باید برای رفع مشکلات نیازمندان و قشر آسیب دیده جامعه تلاش، همت و همکاری کنند.

دشتی با اشاره به ضرورت شناسایی نیازهای مددجویان توسط مددکاران و امدادگران کمیته امداد، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از کد آنی پرداخت #۱*۸۸۷۷* در رزمایش ملی “بخشش ایرانیان” مشارکت کنند و همچنین می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل کمک‌های خیرخواهانه خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در اختیار خیرین قراردارد، بیان کرد: پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در مورد نحوه یاری‌رسانی راهنمایی‌های لازم را به آنها ارائه می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه به استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بانکی به عنوان یکی از روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقه اشاره کرده و افزود: خیران می‌توانند به وب‌سایت emdad.ir مراجعه نموده و از این طریق به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوارهای تحت حمایت این نهاد و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1413131
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.