حجت الاسلام محمو مولایی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: یکی از اقشاری که به کار فرهنگی بیشتری نیاز دارند، مددجویان و نیازمندان هستند که باید در مسیر رشد و ارتقای فرهنگی قرار گیرند.

وی اضافه کرد: گستره کار فرهنگی از جزیی‌ترین کارهای فردی تا جدی‌ترین مسؤولیت‌های اجتماعی را شامل می‌شود که لازم است به لحاظ فکری و عملی نسبت به شرایطی که امکان محقق شدن آن‌ها وجود دارد مورد توجه قرار گیرد.

مولایی با بیان اینکه بدون کار فرهنگی نمی‌توان امورات دیگر جامعه را به سرانجام رساند، گفت: نگاه جامعه باید به کار فرهنگی اصلاح شود و این مفهوم در جامعه نهادینه گردد که بدون زیرساخت فرهنگی نمی‌توان در یک برنامه مدون به نتایج کامل و پیش‌بینی شده دست یافت.

این مسؤول تصریح کرد: رویکرد به کارهای فرهنگی باید به درستی مورد توجه قرار گیرد چراکه توجه به کارهای فرهنگی زیرساخت سایر کارهاست.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین در ادامه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مددجویان و اقشار تحت حمایت کمیته امداد معمولا با کمترین امکانات روانی روبرو هستند، بنابراین در این شرایط بحرانی خاص باید بیشتر مورد حمایت و توجه قرار گیرند.

استان قزوین دارای ۳۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.