احمد لطفی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط از یازدهم اسفند سال گذشته تاکنون مشاوران شاغل در ادارات این نهاد در سراسر استان اقدام به برقراری تماس‌های تلفنی با مددجویان کرده و ضمن ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی، آخرین تکنیک‌های مقابله با این ویروس را به جامعه هدف آموزش داده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به این که سلامت جسمی و روانی افراد جامعه در اولویت همه برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد قرار دارد، به لحاظ رعایت کردن نکات ایمنی و بهداشتی همه فعالیت‌های گروهی و حضوری مددجویان حذف شده‌است.

لطفی ادامه داد: این به معنای تعطیلی خدمات این نهاد نیست و سعی ما این است که در قالب‌های مختلف و بدون حضور فیزیکی مددجویان‌، خدمات مورد نیاز آنها از جمله پرداخت های مالی به حساب مددجویان انجام شود.

وی گفت: در زمان حاضر بخشی از فعالیت همکاران ما در اقصی نقاط استان متناسب با نیازهای سازمان و مردم و هم راستای با سیاست‌های ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر به شکل دورکاری انجام و  بخش محدودی از همکاران نیز در ادارات این نهاد مشغول به خدمت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: تا عادی شدن شرایط، این نهاد سعی می کند در قالب بسته‌های مختلف، خدمات مورد نیاز مددجویان را به اشکال غیر حضوری ارائه کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.