محمدحسن بازویی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با پیوستن آحاد مردم در طرح  غربالگری ویروس کرونا، به نظام سلامت  در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا کمک شایانی خواهد شد.

بخشدار ریگ گفت: مردم منطقه اعم از ساکنان شهر و روستاهای این بخش با مراجعه به سامانه غربالگری کرونا و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

وی اظهارداشت: با مراجعه به این سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا، وضعیت سلامت خود و خانواده تان را دراسرع وقت ارزیابی و ثبت کنید.

بازویی بیان کرد: پس ازانجام غربالگری و مشکوک بودن فرد، مشاوره و پیگیری‌های لازم از طرف متولیان امور بهداشتی انجام خواهد شد.

بخشدار ریگ افزود: باتوجه به اینکه تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس در خانه ماندن  است از مردم این منطقه تقاضا می‌شود در این زمینه همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجائی‌ که سرعت انتقال و سرایت ویروس بسیار زیاد است،  مردم  از تردد و سفرهای غیرضروری بجد پرهیز و نکات بهداشتی را دقیق رعایت کنند.

بازویی گفت: در صورت  توجه نکردن به توصیه ها و  نکات بهداشتی  و در خانه نماندن،  شیوع این بیماری گسترده تر  و شناسایی مبتلایان به آن  با مشکل مواجه خواهد شد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار  دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.