حجت الاسلام علی خاتمی، در آیین آغاز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که روز پنجشنبه /چهارم اردیبهشت ماه/ در سالن ورزشی ۹ دی سپاه ناحیه زنجان برگزار شد، افزود: موازی کاری‌ها در این عرصه موجب خواهد شد در ماه مبارک رمضان، برخی نیازمندان واقعی جامعه از دریافت کمک مومنانه محروم شوند.

وی اظهار داشت: داشتن بانک اطلاعاتی منسجم همچنین توزیع اقلام مورد نیاز بر اساس بانک اطلاعاتی، می‌تواند تا حدود زیادی موازی‌کاری‌ها را از میان بردارد.

نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز شاهد انسجام بیشتر کمک‌های مردمی به نیازمندان هستیم، گفت: فعالان در این عرصه باید به گونه‌ای عمل کنند که هیج فرد نیازمندی در دریافت این کمک‌ها از قلم نیفتد.

حجت الاسلام خاتمی افزود: مردم خیر و همیشه در صحنه این استان که جایگاه ارزنده‌ای در انجام کارهای خیرخواهانه دارند به طور قطع در این رزمایش نیز حضور پررنگی خواهند داشت.

وی به شیوع بیماری ویروس کرونا در کشورهای جهان ازجمله ایران اشاره کرد و اظهار داشت: شیوع این ویروس منحوس در کشور باعث شده است تا برخی مشاغل به واسطه این بیماری تحت تاثیر قرار گیرند.

امام جمعه زنجان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انجام کارهای خیرخواهانه است و امیدواریم باز هم شاهد توزیع اقلام مورد نیاز مردم در این روزها باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.