سردار علی‌محمد اکبری روز شنبه در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا افزود: همچنین ۲ هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی نیز تاکنون در بین مردم نیازمند و آسیب‌دیده استان توزیع شده است و امید است در ادامه با جذب کمک‌های بیشتر ، خدمات‌رسانی به این اقشار همچنان تداوم داشته باشد.

وی، با اشاره به کمک‌های مردمی و کمک‌هایی که از سوی نهادها و سازمانهای خدمات‌رسان استان و یا گروه‌های مردمی جمع‌آوری شده است، افزود: این موضوع می‌طلبد تا همه این کمک‌ها در زیرمجموعه قرارگاه مردمی استان که به ریاست نماینده ولی‌فقیه و جانشینی استاندار فعال شده است، تجمیع شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد سامانه‌ای برای شناسایی خانوارهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا در استان، خاطر نشان کرد: به زودی این سامانه رونمایی و موجب می‌شود تا کمک‌های مردمی، به صورت عادلانه و مساوی بین افراد نیازمند و مستحق توزیع شود.

اکبری، با یادآوری فعالیت ۳ ساله قرارگاه خدمات‌رسانی آسیب‌دیدگان درون و برون استانی چهارمحال و بختیاری، افزود: این قرارگاه در سیلاب سال گذشته و همچنین زلزله کرمانشاه خدمات قابل توجهی به مردم کشور ارائه داد.

وی خاطر نشان کرد: کمک‌هایی که از سوی این قرارگاه در بحران کنونی جمع‌آوری شده است نیز در ۲ مرحله به مردم ارائه می‌شود، که یک مرحله آن در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن (ع) و کمک دیگر در عید فطر انجام می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

رزمایش سراسری کمک مومنانه با هدف کمک به محرومان و افراد نیازمند و آسیب‌دیده در ایام شیوع ویروس کرونا، با ابلاغ و دستورالعمل رییس سازمان بسیج مستضعفین با رمز مقدس یا صاحب الزمان (عج) در رده‌های نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری شروع شده است.

در قالب این رزمایش کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم چهارمحال و بختیاری از سوی پایگاه‌های مقاومت جمع‌آوری و به نیازمندان همان مناطق تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.