به گزارش خبرنگار مهر، علی لطفی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در استان اردبیل ضمن تقدیر از همراهی ارزشمند این رسانه در خصوص اطلاع رسانی اقدامات انجام یافته در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، افزود: خوشبختانه رسانه‌ها در خصوص دعوت مردم برای «ماندن در خانه» عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و انتظار می‌رود این تلاش‌ها به همین روال گذشته ادامه یابد.

وی مردمی بودن را مهمترین ویژگی رسانه‌های انقلابی معرفی کرد و گفت: در شرایط بحرانی رسانه‌های همراه با مردم از سایر رسانه‌ها که یاس و ناامیدی را در بدنه مردم تزریق می‌کنند شناخته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل عملکرد خبرگزاری مهر را در کنار سایر رسانه‌های رسمی کشور خوب و ارزشمند توصیف کرد و گفت: بیان مشکلات و دغدغه‌های مردم و انتقال صحیح آن به مسئولان از وظایف اصلی رسانه‌ها بوده ولی متأسفانه در بسیاری از موارد با سو استفاده از بستر فضای مجازی و کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی که از سوی افراد بی نام و نشان و بی هویت مدیریت می‌شود اقدام به شایعه سازی و دروغ پردازی کرده و به ناامنی روانی در جامعه دامن می‌زنند.

بسیجیان حماسه همبستگی خلق کردند

نقی پور مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل نیز در این دیدار بر همراهی مردم با نیروهای نظامی تاکید کرد و گفت: غیرت و تعهد اجتماعی مردم نسبت به همدیگر در روزهای گذشته در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا قابل تحسین بوده که انتظار ما از مردم دارالارشاد اردبیل ادامه این همکاری تا زمان شکست کامل کرونا است.

وی به تلاش‌های نیروهای بسیجی از زمان گزارش شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و افزود: بسیجیان در کنار سایر آحاد جامعه با ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک به منظور پوشش کاستی‌های موجود در بازار حماسه همبستگی خلق کردند که مشابه این نوع از اقدامات را جوانان در دوران دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته‌اند.

مسئول روابط عمومی سپاه اردبیل ادامه داد: اتحاد بین نیروهای مردمی و نظامی و نیز تلاش‌ها و حمایت‌های خیرین استان موجب شد تا استان اردبیل در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده به خودکفایی کامل رسیده و به استان‌های همجوار نیز صادر کند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم از خدمت رسانی سپاه و بسیج در خصوص ضدعفونی معابر و نیز توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی ابراز رضایت می‌کنند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مردم و خانواده‌ها را در این بین پررنگ‌تر دانسته و از احساس مسئولیت مردم فهیم استان قدردانی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.