دکتر علی حیدری  روز چهارشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: در این مدت ۹۳ هزار و ۸۹۹ نفر از خدمات ویزیت پزشکان عمومی ،۷ هزارو ۹۶ نفر از خدمات دندانپزشکی ،۸۶ هزارو ۸۱ نفر از خدمات داروخانه ، هفت هزارو ۲۹۱ نفر از خدمات آزمایشگاهیی، ۲ هزارو ۵۲۳ نفر از خدمات رادیولوژی و ۳۵ هزار و ۹۴۷ نفر از انواع خدمات پرستای و تزریقات این درمانگاه استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خدمات پزشکی ،دندانپزشکی ،دارویی و پرستاری در این درمانگاه به صورت رایگان انجام می‌شود، اظهار کرد: با افزایش زمان کاری درمانگاه در دو نوبت صبح و بعدازظهر میزان مراجعات و خدمات ارایه شده به بیماران نسبت به دو سال قبل و پیش از راه اندازی نوبت عصر دو برابر افزایش یافته است.

دکتر حیدری گفت: هم اکنون  چهار پزشک عمومی ، ۲ دندانپزشک ،دو  دارو ساز به همراه کادر پرستاری و اداری و در مجموع ۲۵ نفر در  این درمانگاه  به مراجعان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی  خدمات ارایه می‌کنند.

سیروس قلی‌زاده رییس اداره تامین اجتماعی خلخال نیز گفت:در حال حاضر ۴۵ هزارنفر در شهرستان‌های خلخال و کوثر که ۴۳ درصد کل جمعیت این ۲ شهرستان را تشکیل می‌دهند تحت پوشش بوده و از خدمات  درمانگاه تامین اجتماعی خلخال بهره می‌برند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.