حسن قبادی روز سه شنبه به ایرنا افزود: امنیت لازم با همکاری و همراهی اعضای شورای تامین شهرستان شامل نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و دستگاه های قضایی فراهم شده  و با  برنامه‌ریزی   انجام شده شاهد برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند و ایمن با حضور حداکثری خواهیم بود.

وی  با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهربیله‌سوار و بخش قشلاق دشت جعفرآباد در قالب ۷۹شعبه اخذ رای فراهم شده ، بیان کرد: مهم‌ترین راهبرد انتخابات مجلس در سال ۹۸ گام دوم انقلاب و با شعار بیطرفی، قانون‌مداری  و انسجام ملی است.

قبادی گفت: با حضور حداکثری و حماسی مردم شاهد یک انتخابات پرشور و رقابتی در حوزه‌های انتخابیه خواهیم بود و همت مسوولان انتخابات در این شهرستان بر تامین سلامت و امنیت و نیز بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای متمرکز شده است.

فرماندار بیله‌سوار تعداد واجدان شرایط رای برای شرکت در انتخابات آتی این شهرستان را ۴۵هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲هزار نفر رای اولی هستند که برای بار اول در دوم اسفند امسال در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی و برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با دستگاه های اجرایی برای تأمین امکانات لازم تدارک دیده شده و گروه‌های هیات نظارت ، اجرایی و بازرسی در حوزه فعالیت خود    برنامه‌ریزی لازم را انجام داده اند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان بیله سوار  گفت: یک هزار و ۶۰۰  در برگزاری انتخابات در این شهرستان  مشارکت خواهند کرد.

شهرستان بیله‌سوار به همراه  پارس‌آباد و اصلاندوز مغان  یک نماینده در مجلس دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.