زاهد محمودی روز شنبه در گفتگو با ایرنا،  با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور ، در شهرستان اهر و بخش فندقلو در قالب ۱۲۰شعبه اخذ رای فراهم شده است، گفت: مهم ترین راهبرد انتخابات مجلس در سال ۹۸ گام دوم انقلاب و با شعار بیطرفی، قانون مداری  و انسجام ملی است.

وی افزود: کارگاه های آموزشی و برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با دستگاه های اجرایی برای تأمین امکانات لازم تدارک دیده شده و گروههای هیئت نظارت شوراهای اسلامی، اجرایی و بازرسی در حوزه فعالیت خود برنامه ریزی لازم را انجام داده اند.

رییس ستاد انتخابات اهر گفت: امنیت لازم با همکاری و همراهی اعضای شورای تأمین شهرستان شامل نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و دستگاه های قضایی در سطح شهرستان اهر فراهم شده است و با  برنامه ریزی های  انجام شده و مناسب شاهد برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند و ایمن با حضور حداکثری خواهیم بود.

محمودی گفت: با حضور حداکثری و حماسی مردم شاهد یک انتخابات پرشور و رقابتی در سطح شهرستان اهر خواهیم بود.

فرماندار اهر اظار کرد: همت مسوولان انتخابات در این شهرستان بر تامین سلامت و امنیت و نیز بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای متمرکز شده است.

شهرستان اهر و هریس دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی بوده  و مردم از میان ۱۹ داوطلب تایید صلاحیت شده از این حوزه انتخابیه برای این دوره از مجلس شورای اسلامی، یک نفر را روانه خانه ملت خواهند کرد.

انتحابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.