سخاوت بیرامی روز شنبه در  آیین نواخته شدن زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه مهدسه خلخال افزود: در کنکور سراسری  امسال ۱۸۷ نفر از داش‌آموزان این منطقه موفق به راه‌یابی به دانشگاه‌های دولتی شهرهای بزرگ کشور شدند که این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی  بیان کرد: با تغییر منطقه‌بندی کنکور خلخال از منطقه ۲ به ۳ در سال گذشته پذیرفته‌شدگان در دانشگاه‌های دولتی ۱۰۵ درصد نسبت به سال ماقبل آن افزایش داشته  و پیش‌بینی می‌شود  قبول شدگان امسال نیز در مقایسه با سال قبل افزایش چشمگیری داشته باشد.

به گفته وی، دانش‌آموزان خلخالی در سال تحصیلی گذشته موفق به کسب رتبه برتر استان اردبیل در امتخانات نهایی خرداد ماه شده و همچنین ۱۴۸ رتبه اول تا سومی استان را در  فعالیت‌های پرورشی به خود اختصاص داده‌اند.

او با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار دانش‌آموز در  ۱۲۲ مدرسه در منطقه آموزش وپرورش خلخال مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان خلخال در جریان برگزاری مسابقات و المپیادهای علمی و ورزشی استان نیز موفق به کسب ۱۷ رتبه ممتاز شده‌‍اند.

در این مراسم فریدون بابایی فرماندار و رییس شورای آموزش وپرورش خلخال نیز با گرامیداشت آغاز چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌ریزی برای اجرای ۳۰۰ عنوان ویژه برنامه  در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به ادامه شیطنت‌های آمریکا بر علیه ایران ونظام اسلامی گفت: امروزه دستگاه تعلیم و تربیت و دانش‌آموزان در نوک حمله فرهنگی دشمن بوده و از این لحاظ همواره باید مراقب آینده سازان جامعه باشیم.

وی با بیان اهمیت بازگو کردن وضعیت مردم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه اظهار کرد: بیان واقعیات دوران قبل از انقلاب نسل امروزی را از دستاوردهای با ارزش معنوی انقلاب و نظام اسلامی آگاه و آنها را به وقایع فرهنگی امروز جامعه بیشتر حساس می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.