سیاوش شهریور در جلسهٔ ستاد هماهنگی دههٔ مبارک فجر در شمیرانات افزود: مردم ایران عاقل و شریف هستند و از هر مسئولی در حوزهٔ اختیارات خودش پاسخ می خواهند، پس ما نیز موظفیم در حیطه کاری خود اقداماتمان را توضیح داده و پاسخگو باشیم.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: بی شک نام و یاد امام راحل به عنوان رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی که مردمی و نشأت گرفته از رضایت و صداقت بود، همواره زنده است. این انقلاب یکی از انقلاب های بدون خشونت تاریخ بشر است که نتیجهٔ شخصیت دین دار و خردمند رهبر سترگ ما بود.

شهریور خاطرنشان کرد: امام راحل همیشه تلاش می کردند تا نقش مردم را در این انقلاب بزرگ تر از نقش خود به تصویر بکشند و مردم را صاحبان انقلاب، سرنوشت ساز و ولی نعمت خطاب می کردند.

این مقام مسئول افزود: ایشان از مردم به عنوان اساسی ترین و پیشروترین عنصر انقلاب نام برده و تمام سخنانشان از مردم دوستی بود.

فرماندار شمیرانات تأکید کرد: امام خمینی (ره) بیش از هر چیز به اراده مردم وفادار بوده و هدفشان حاکمیت خواست مردم بر سرنوشتشان بود.

شهریور تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها و مراسمات متعدد نشان می دهد اگر مشکلاتی و اختلاف نظرهایی هم وجود داشته باشد این ملت انقلاب، رهبر و ساختارشان را دوست دارند و پایبند هستند، ما نیز وظیفه داریم در راستای حل مشکلات و رفاه هر چه بیشتر مردم تلاش کنیم.

وی اذعان داشت: به نظر بنده انقلابی ترین و شریف ترین مدیر، فردی است که تصمیماتش به رفاه و آسایش و مردم کمک کند.

شهریور با اشاره به بزرگداشت دههٔ مبارک فجر بیان داشت: امسال جشن انقلاب اسلامی باید با حفظ حرمت ایام فاطمیه همراه باشد اما در عین حال شکوه آن چشم دشمنان را کور کند.

وی تأکید کرد: دهیاران، شهرداران و مدیران ادارات باید تغییراتی که طی این ۴۱ سال شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه و حوزهٔ کاریشان اتفاق افتاده را جمع بندی و در راستای امیدبخشی به سمع و نظر مردم بویژه جوانان برسانند. جوانان ما باید بدانند بیش از ۷۰ درصد زیرساخت ها و امکانات فعلی کشور پس از انقلاب انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: دههٔ فجر امسال باید در مدارس پرنمود باشد؛ پرسنل مدارس و سخنران ها باید وضعیت روز کشور را برای دانش آموزان تحلیل کنند و از اهداف، آرمان ها و باورهای انقلاب صحبت کنند.

فرماندار شمیرانات اظهار داشت: مراسمات متعدد نباید دهه فجر را تحت تاثیر قرار دهند که این سیاست نظام است. دهه مبارک فجر باید مقتدر و گسترده برگزار شود.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران شامل لواسان، اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرق پایتخت واقع شده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.