معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: دانش‌آموزان با شرکت در بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره با فراز و فرودها، گفتمان و ارزشهای انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند و آثار خود را در معرض دید دیگر دانش آموزان نیز قرار می دهند.

جعفر گنج خانلو افزود: ششمین جشنواره مدرسه انقلاب در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با تمرکز بر سه رویکرد انگیزه بخشی و حساسیت آفرینی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی و رفتارسازی و تجربه آفرینی برگزار شد که دانش آموزان زنجانی هفت رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: بر این اساس مدارس نمونه دولتی غدیر پسرانه ناحیه ۲ زنجان رتبه دوم کشور بخش ویژه و رتبه اول  در بخش عمومی، شاهد مهدیه دختران ناحیه ۲ رتبه دوم بخش عمومی و رتبه اول بخش ویژه، شاهد اسوه دختران خدابنده رتبه سوم بخش عمومی را کسب کردند.

این مسؤول ادامه داد: طی سال تحصیلی گذشته مدارس نمونه شهدای زنجان دختران ناحیه یک برگزیده بخش تئاتر و شهید روغنی دختران ناحیه ۲ برگزیده بخش تئاتر کشوری را به دست آورد که در مجموع معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام کسب  هفت رتبه برتر کشوری در جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب به کار خود پایان داد.

وی اظهار داشت: این جشنواره با حضور مدارس متوسطه دوم کشور برگزار شد که  ۱۰۰ مدرسه از استان زنجان نیز در آن حضور داشتند.

گنج خاناو افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته طی دهه فجر امسال "لاله های روشن" یادواره شهدا نیز در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه این استان برگزار می شود که هر کدام از مدارس با زندگینامه یک شهیده آشنا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی برای دهه فجر امسال برای دانش آموزان زنجانی در نظر گرفته شده که بزودی اطلاع رسانی های لازم آن انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.