اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اردبیل افزود: برخی واحدهای در حال احداث ۳۰ و برخی ۶۰ درصد از سرمایه‌گذاری خود را بنا به شرایط تسهیلات بانکی دریافت می کنند که به طور میانگین یک سوم سرمایه گذاری واحدهای تولیدی در حال احداث از طریق تسهیلات بانکی تامین می‌شود.
وی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان برای واحدهای در حال احداث ۲۹ هزار میلیارد تومان مصوب شده است.
  استاندار اردبیل گفت: برخی از واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات مالی و نداشتن سرمایه درگردش در چرخه تولید با کندی پیش می روند که تلاش می شود با تقسیط بدهی آنان مسیر فعالیت‌هایشان روان‌سازی شود.
وی با اشاره به تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی در سفر اخیر رییس جمهوری افزود: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات به تولید کنندگان پرداخت شده است.
بهنامجو بیان کرد: نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان از این تسهیلات مصوب هم در حال بررسی است که به تولید کنندگان پرداخت شود.
وی اظهار داشت: تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی استان اردبیل چهار ماه قبل از سفر رییس جمهوری احصا شده بود.
استاندار اردبیل گفت: تلاش شده، مدت زمان درخواست تا پرداخت تسهیلات برای تولید کنندگان به شرط رعایت ضوابط بانکی به حداقل برسد.
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اردبیل مشکل ۱۴ واحد تولیدی این شهرستان بررسی و  راهکار حل مشکلات و تقسیط بدهی بانکی ۹ مورد از این واحدها ارائه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.