به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ معاون دادگستری استان اردبیل در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری گفت: جلسه پانزدهم کمیته حمایت قضایی برگزار شد، تاکنون 71 پرونده واحدهای سرمایه‌گذاری و تولیدی در این کمیته مطرح شده است و تصمیمات مقتضی درمورد این پرونده ها اتخاذ شده است.

یوسف خدادادی افزود: 5 پرونده در این جلسه مطرح شد که در یک مورد مربوط به کشتارگاه پارس آباد، مورد دیگر در ارتباط با سه بانک، موردی درخصوص اداره امور مالیاتی، پرونده ای در ارتباط با شرکت آب منطقه ای و یک پرونده در ارتباط با اداره راه بود؛ درمورد این پرونده ها تصمیمات مساعدی اتخاذ شد.

وی تاکید کرد: مثل جلسات قبلی باز هم پرونده هایی در ارتباط با بانک ها داشتیم که در آنها تولیدکنندگان درمورد نحوه محاسبه سود و جریمه تسهیلات بانکی اعتراض داشتند که این محاسبات منطبق با قوانین بانک مرکزی نیست. براین اساس ما پرونده ای را به محاسبه کارشناس رسمی ارجاع دادیم.

خدادادی تصریح کرد: نکته دیگری هم که وجود دارد این است که نحوه کمک به سرمایه‌گذاری در استان در سطح مطلوب نیست، در بررسی پرونده ای متوجه شدیم که علی رغم آمادگی سرمایه‌گذار برای انجام هر امری، کارشکنی هایی در کار این متقاضی صورت می گرفته که دستورات لازم در این مورد صادر شد و و انتظار این است که مسئولین محترم دستگاه های مختلف بهترین همکاری را با سرمایه‌گذاران داشته باشند، بهترین راه برون رفت از شرایط کنونی برای استان کمک به سرمایه‌گذار و کارآفرینان است.

یوسف خدادادی

معاون دادگستری استان گفت: کمیته حمایت قضایی در جایگاه خود در راستای کمک به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تلاش خود را می کند تا مصوبات قانونی در حمایت از سرمایه‌گذاران مشروع داشته باشد که الحمدالله بسیاری از مصوبات کمیته حمایت قضایی تا به امروز در این راستا اجرایی شده اند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1042070
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.