به گزارش ایرنا، حسین نامور روز سه شنبه در نشست با مدیر بانک مهر اقتصاد استان بوشهر که با محوریت تسهیل امور بانکی تولید کنندگان این استان برگزار شد افزود: یکی از اساسی ترین نیازهای مناطق ویژه همکاری و حمایت بانک ها که تحقق این مهم در رونق تولید نقشی مهم ایفا می کند.
وی با اشاره به صادرات قابل توجه استان بوشهر به قطر بیان کرد: این استان در آینده نزدیک می تواند به قطب تولید و صادرات کشور تبدیل و این فرصتی مهم برای صادرات محصولات مختلف از طریق ناوگان دریایی بوشهر به کشور قطر است.
نامور یادآور شد: حضور فعال بانک ها در عرصه های اقتصادی و منطقه ویژه باعث تسهیل در روند کارهای اقتصادی و تجاری است و همکاری همه جانبه در این زمینه از اولویت های کاری این منطقه به شمار می رود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران خارجی که به این مجموعه اقتصادی رجوع می کنند را انتقال ارز برشمرد و افزود: در این زمینه نیازمند حمایت و همکاری بانک های داخلی هستیم تا بتوانیم از سرمایه گذاری خارجی ها هرچه بیشتر بهره مند شویم.
وی با اشاره توان مالی بانک مهر اقتصاد خواستار کمک به حل مشکلات مالی و ارایه تسهیلات بانکی برای سرمایه در گردش به سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شد.
مدیر بانک مهر اقتصاد بوشهر گفت: مباحث مطرح شده در این زمینه و طرح های حمایتی برای سرمایه گذاران این مجموعه را بررسی خواهیم کرد.
مهدی قاسمی علاوه بر اعلام آمادگی و استقبال بانک مهر اقتصاد در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی تاکید کرد: در اولین فرصت خدماتی که این بانک به سرمایه گذاران مستقر در این منطقه می تواند ارائه دهد اطلاع رسانی می شود تا باعث حرکتی مثبت در فعالیت های اقتصادی این مجموعه اقتصادی باشیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انشتار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.