سخاوت بیرامی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش در خلخال افزود: این کتب در رشته‌های مختلف  داستانی، ادبی و علمی تالیف شده است.

وی بیان کرد: برگزاری همایش‌های علمی ، ارایه ۲۵ مورد مقاله توسط دانش‌آموزان ،برگزاری نخستین همایش استارت آپ دانشآموزی استان اردبیل در خلخال و برگزاری چندین جشنواره سازه‌های ماکارونی ،مسابقات آزمایشگاهی و همایش نانو از جمله فعالیت‌های صورت گرفته به همت پژوهش سرای دانش‌آموزی این منطقه در سال جاری است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش استارت‌آ پ دانش‌آموزان استان اردبیل در خلخال گفت: شناسایی و معرفی ایده‌های نو و برتر در زمینه تجارت الکترونیک، ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین دانش‌آموزان و کشف استعدادهای خلاق در بین جمعیت دانش‌آموزی استان از اهداف مهم برگزاری این همایش بود.

او اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش معرفی ایده‌های نو در زمینه‌های مختلف تجارت الکترونیک، فضای مجازی با رویکرد جدید اقتصادی و بازاریابی در سطوح مختلف منطقه‌ای، ملی و فراملی، زمینه سازی برای راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد شغل در سطح جهانی تجارت الکترونیک است.

در این نمایشگاه  بیش از  ۱۰۰ اثر دست‌ساز دانشآموزان در زمینه‌های مختلف علمی همچنین روزنامه دیواری، مقالات علمی و سازه‌های آزمایشگاهی در معرض دید و نمایش گذاشته شده و  به مدت ۱۰ روز  برای بازدیدکنندگان دایر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.