مسعود امامی یگانه روزسه‌شنبه در جلسه شورای ترافیک اردبیل افزود: تنها یک دستگاه و یا نهاد خاصی نمی‌تواند متولی زفع و ساماندهی ترافیک را برعهده گیرد  و این اقدام مهم در بازه زمانی طولانی و با همکاری دستگاه‌های متولی میسر می‌شود.

وی بیان کرد: برای روان شدن ترافیک علاوه بر راه‌اندازی طرح کنترل ترافیک باید با انتخاب مشاورعالی راهکارهای روان سازی آن را را تدوین کرده و به اجرا گذاشت.

امامی توسعه ساخت و سازهای بی‌رویه در شهر، نبود پارکینگ برخی مجتمع‌های تجاری و مسکونی ، ساماندهی نشدن معابر و خیابان های شهر،ساماندهی نشدن وانت‌بارها و تاکسی‌های درون شهری ، ساماندهی نشدن مطب پزشکان و نهادینه نشدن استفاده از حمل و نقل عمومی را از دلایل عمده ترافیک در اردبیل دانست و افزود: برای هریک از این موارد می‌توان راهکارهای لازم و اساسی ارایه داد.

وی با بیان اینکه ترافیک مردم اردبیل را کلافه کرده، افزود: ترافیک دغدغه اصلی مسئولان استان بوده و  دستگاه‌های متولی باید نسبت به آن حساس بوده و برای کاهش آن تلاش کنند.

فرماندار اردبیل افزود: برای روان سازی ترافیک باید اعتبار لازم در بودجه 99 تدارک دیده شده و شهرداری هم آن را در اولویت اول برنامه‌های خود قرار دهد.

امامی تکمیل پل قدس شهر اردبیل را  ضروری دانست وگفت: این پل باید تکمیل شود و مقرر است از محل سفر ریاست جمهوری هم 350 میلیارد ریال برای آن اختصاص داده شود.

فرماندار اردبیل درباره انتقال مطب پزشکان از میدان سرچشمه افزود:با اینکه بسیاری از پزشکان مطب در  مجتمع پزشکان خریداری کرده‌اند ولی هنوز به این ساختمان  انتقال نمی‌یابند  و ضروری است برای انتقال سریع آنها محدودیت‌های لازم در میدان سرچشمه ایجاد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.