حجت‌الاسلام کریم اسدی روز سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های گردشگری منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال افزود: با وجود ظرفیت‌های مناسب گردشگری در منطقه ، آنطور که باید از این ظرفیت‌های خدادادی برای رونق اقتصادی منطقه استفاده نشده است.

وی اظهارداشت: شاخص اقتصادی مردم خلخال از میانگین شاخص‌های اقتصادی استان و کشور پایین‌تر بوده و با توجه به کشاورزی و صنعت ضعیف در منطقه توجه به صنعت گردشگری با توجه به تعدد راه‌های ارتباطی این شهرستان با استان همسایه گیلان ضرورت دارد.

وی در بازدید از عملیات اجرایی پل معلق در تفرجگاه ازناو با قدردانی از تلاش سرمایه‌گذار این طرح بزرگ گردشگری گفت: انتظار از مسئولان دستگاه‌های اجرایی تسهیل در روند این پروژه و رفع موانع اداری کار است.

حجت‌الاسلام اسدی با توصیه به خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پرهیز از برجسته کردن نقاط منفی بیان کرد: در حالی که نشر اخبار مربوط به معرفی جاذبه‌های گردشگری حضور انبوه گردشگران در خلخال را سبب خواهد شد به همان اندازه انتشار اخبار منفی و یا برجسته کردن ضعف‌ها جز ناامیدی برای مردم منطقه و بی‌رغبتی گردشگران سودی ندارد.

وی افزود: برای رشد اقتصادی نیازمند جلب نظر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم و این امر با برخورد مناسب با سرمایه‌گذاران و ایجاد زیرساخت‌های لازم گردشگری محقق خواهد شد.
امام جمعه خلخال حفظ وحدت و همدلی را نیاز منطقه دانست و گفت: به جای تخریب همدیگر در فضای مجازی بهتر است از این فضا برای معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه و رونق اقتصادی شهرستان استفاده شود.

وی اجرای پروژه بلوار شهر خلخال تا تفرجگاه ازناو ،تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی ، نظافت روزانه سرویس‌های بهداشتی ، جمع‌آوری زباله‌ها ، تامین روشنایی تفرجگاه و فراهم کردن آسایش خاطر گردشگران و میهمانان در تفرجگاه ازناو را از اولویت‌های کاری مسئولان دست‌اندرکار شهرستان در فراهم کردن امکانات رفاهی گردشگران این تفرجگاه برشمرد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد ، تفرجگاه اندبیل ، گردنه الماس ،چشمه‌های ازناو و میرعادل ، آبشارهای سجن ،نساز، نره‌گر اسبو  ، قلعه خشتی گیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه‌عباسی ، پل تاریخی پردیس ، بنای چهارگوش و روستاهای هدف گردشگری از جمله روستای کزج از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.