خشایار صنعتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات احداث این ۲ پروژه که شامل مجتمع آبرسانی به ۱۴۱ روستای این شهرستان و مجتمع خدمات، رفاهی و گردشگری «سه‌راهی برهان» است، عصر امروز با حضور «حسینعلی امیری»  معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری و «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی شروع می‌شود.

وی اضافه کرد: مجتمع آبرسانی ۱۴۱ روستای بخش مرکزی و خلیفان مهاباد یکی از مهمترین پروژه‌های حوزه آبررسانی روستایی در آذربایجان‌غربی است که برای آن چهار هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: آب موردنیاز این مجتمع آبرسانی از سد مهاباد تامین شده و با بهره‌برداری از آن ۵۸ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار از جمعیت روستایی این شهرستان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

صنعتی گفت: دومین طرح نیز یک مجتمع خدمات، رفاهی و گردشگری است که مجوزهای لازم برای احداث آن اخذ شده و عملیات احداث آن عصر امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری و مسوولان اجرایی آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: برای احداث این مجتمع گردشگری نیز ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی پیش‌بینی شده که بهره‌برداری از آن می‌تواند نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان داشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری به همراه استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان استانی صبح امروز به بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی سفر کرده که بهره‌برداری از سیلوی ۷۰ هزار تنی و طرح زیرگذر شهر بوکان و شروع عملیات مجتمع آبرسانی روستایی از جمله برنامه‌های وی در این شهرستان است.     

۳۰۲۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.