به گزارش ایرنا، ارژنگ عزیزی روز شنبه در بازدید از محل اجرای طرح توسعه کارخانه نئوپان خلخال افزود: با حل مشکل تغییر کاربری ۲ هکتار زمین خریداری شده توسط کارخانه ، زمینه راه‌اندازی طرح توسعه و افزایش میزان تولید در این واحد صنعتی فراهم می‌شود.

وی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و پس از ۲ سال توقف فعالیت‌های تولیدی در این واحد صنعتی هم‌اکنون این کارخانه با همت و تلاش سرمایه‌گذار بخش خصوصی جان گرفته و ۱۶۰ نفر در آن مشغول کار شده‌اند.

او اظهار داشت: با توسعه این کارخانه که با پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سوی بانک صنعت و معدن استان صورت می‌گیرد، ضمن افزایش قابل توجه تولیدات کارخانه ، برای ۴۵۰ نفر زمینه اشتغال جدید فراهم می‌شود.


وی با توصیه به مسئولان جهاد کشاورزی استان به حل مشکل کاربری زمین خریداری شده افزود: پروژه زراعت چوب نیز با هدف تامین خوراک و هیزم موردنیاز کارخانه نئوپان در اراضی مستعد حاشیه رودخانه قزل‌اوزن با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان جهاد کشاورزی استان اجرا

می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه توسعه این کارخانه یکی از مصوبات جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خلخال در سال گذشته است، از تلاش مسئولان منطقه برای تحقق این مصوبه و فراهم کردن زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی جدید قدردانی کرد.

کارخانه نئوپان خلخال پس از ۲ سال تعطیلی و توقف فعالیت‌های تولیدی از سوی بنیاد مستضعفان و مالک اصلی این واحد صنعتی به سرمایه‌گذار بخش خصوصی فروخته شده است.

این کارخانه به عنوان بزرگترین واحد صنعتی جنوب استان اردبیل پس از واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوص دوباره جان گرفته و هم‌اکنون با ظرفیت کامل در ۲ بخش تولید ورق نئوپان و ورق ملامینه در حال تولید است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.