به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: در حالی که حضور کارکنان دولت در اوقات و ساعات غیراداری در عرصه تبلیغاتی انتخاباتی منعی ندارد ولی هرگونه حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دولتی در این گونه موارد ممنوع و با مدیران بی‌توجه به این امر برابر مقررات برخورد می‌شود.

او اظهار داشت: تلاش همه مدیران اجرایی و مجموعه دولت فراهم‌سازی بستری مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب نامزد دلخواه با پرهیز از هرگونه جانبداری از هر یک از نامزدها تا روز رای‌گیری است.

فرماندار خلخال همچنین بر لزوم رعایت قانون مربوط به ضرورت سکونت مدیران غیربومی شهرستان در خلخال تاکید کرد و افزود: صراحت قانون بر اسکان مدیران اجرایی در شهرستان و حوزه محل خدمت تاکید کرده و با مدیری که به هر عنوان به این امر بی‌توجهی کند برخورد و مدیر دیگری جایگزین این گونه مدیران خواهد شد.

او با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهوری و هیات دولت به استان اردبیل از مسئولان اجرایی این شهرستان خواست تا جمع‌بندی پیشنهادات خود در خصوص اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی را به فرمانداری ارائه کنند تا به نحو احسن از این سفر برای تامین اعتبارات موردنیاز طرح‌های عمرانی منطقه و تحقق خواسته‌های مردم استفاده شود. 

وی از هفته دفاع مقدس به عنوان ماندگارترین تاریخ انقلاب و نظام اسلامی ایران و به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور یاد کرد و گفت: گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و انتقال فرهنگ این دوران به نسل جدید از جمله وظایف مهم مسئولان اجرایی و دستگاه‌های فرهنگی منطقه است.

رئیس شورای اداری خلخال همچنین اظهار کرد: وضعیت امروزی کشور در هیچ شرایطی قابل قیاس با دوران دفاع مقدس نبوده و رزمندگان اسلام در شرایطی از میهن اسلامی دفاع

می‌کردند که کشور زیر فشارهای شدید ناشی از تحریم‌های خارجی در کنار کمک همه‌جانبه نظامی بسیاری از کشورهای مخالف نظام اسلامی به دشمن بود.

او گفت: پس از ناامیدی دشمن از رویارویی مستقیم نظامی با کشورمان جنگ نیابتی به تشکیل گروه‌هایی همچون داعش نیز برای دشمن بی‌نتیجه بوده، از این جهت دشمن تنها راه چاره برای مقابله با ایران اسلامی را افزایش فشار اقتصادی و تحریم‌ها می‌داند.

وی با بیان اینکه با همه وجود مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور ثبات روانی بر جامعه حاکم است، افزود: برای کاهش بار و فشار اقتصادی ناشی از تحریم‌ها بر مردم همه ارکان نظام در کنار دولت قرار داشته و درگیر مسائل اقتصادی در جهت کاهش نفشار بر مردم هستند.

حجت‌الاسلام کریم اسدی ، امام جمعه خلخال نیز در این جلسه وحدت مسئولان و مردم را بی‌نظیر دانست و از دست‌اندرکاران برگزاری عزاداری محرم امسال و اجتماع عزاداران حسینی در هفتم محرم امسال تقدیر کرد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.