علی ناصری روز جمعه در حاشیه آیین گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اینکه گفته شد مردم ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را نمی بینند قطعا یک کار تبلیغاتی و فرار به جلو دشمنان انقلاب اسلامی را نشان می دهد.
وی گفت: معاندان نظام برای ایجاد و ترویج ایران هراسی زمینه های آن را فراهم می کنند که یکی از این زمینه ها دامن زدن به نارضایتی ها و مشکلات است.
فرماندار بیرجند اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به معاندان نظام فهماند انقلابی که با مشکلات و سختی های چهل ساله به وسیله مردم استحکام یافته است با این یاوه گویی ها متزلزل نخواهد شد.
وی گفت: آنها خودشان هم بر باطل بودن این موضوع ایمان داشتند ولی به هر حال این حرکت های تبلیغاتی ادامه خواهد داشت و مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.
ناصری افزود: حضور حماسی مردم تاییدی دوباره بر انقلاب و نظام اسلامی است و این حضور بیش از پیش مسئولیت سنگینی را بر عهده مدیران و دست اندرکاران می گذارد.
وی تاکید کرد: این مسئولیت جز با کار و تلاش مضاعف و شناخت و مدیریت درست از خواسته های جامعه محقق نخواهد شد.
آیین گرامیداشت 12 بهمن امروز (جمعه) با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در میدان امام خمینی (ره) بیرجند برگزار شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.