به گزارش ایرنا، جعفر عسگری روز سه شنبه در نسست خبری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصفهان افزود: برنامه های این ستاد با عنوان' افتخار به گذشته، امید به آینده' برگزار می شود و برای زنده نگه داشتن جامعه به آینده انقلاب اسلامی نیاز است تا نشاط اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهارداشت: برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا 17 بهمن انجام می شود و پس از آن به دلیل تقارن با دهه فاطمیه تعطیل خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه جشن های پیروزی انقلاب در نقاط مختلف استان برگزار می شود، بیان کرد: جشن پیروزی انقلاب در شهر اصفهان طی روزهای 12 و 13 بهمن در سالن نیلفروش زاده دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
به گفته وی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک هزار و 440 برنامه توسط 332 کارگروه شهرستانی برگزار می شود.
عسگری برگزاری یادواره 40 شهید شاخص استان در روز 11 بهمن، حرکت یک هزار دستگاه تاکسی به سمت گلستان شهدا به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن در 12 بهمن، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاههای استان در 16 بهمن، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در 18 بهمن، برگزاری 400 برنامه فرهنگی در محلات شهر اصفهان، برگزاری همایش ادیان توحیدی در تالار اشرف، نمایش بخشی از فیلم های جشنواره دهه فجر و افتتاح یک هزار و 452 پروژه با اعتبار 2 هزار و 260 میلیارد تومان را از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر استان اصفهان اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر اصفهان در هشت مسیر برگزار خواهد شد، محل تجمع راهپیمایان را میدان امام این شهر اعلام کرد و افزود: در این مراسم عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه سخنرانی می کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراجناحی است و همه اقشار مردم و جریان های سیاسی در برگزاری این برنامه ها مشارکت دارند گفت: سخنرانان نیز از بیان سخنان چالش برانگیز خودداری می کنند .
وی در عین حال بر برگزاری نشست های نقد و بررسی و طرح دیدگاههای کارشناسان برای بررسی نقاط ضعف و قوت اسلامی طی 40 سال گذشته تاکید کرد و گفت: مطالبات مردم از مسئولان باید در فضایی آرام و بدون وابستگی به گرایش های سیاسی بیان شود و نباید مطالبات مردم را نادیده گرفت.
عسگری با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی و کمرنگ کردن حضور آنها در صحنه های انقلاب بویژه راهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید و موجب تقویت امنیت ملی می شود.
در پایان این نشست خبری، تابلو نگارگری با عنوان ' ما تا آخر ایستاده ایم ' اثر استاد رضا بدرالسما با حضور این هنرمند رونمایی شد.
در این اثر هنری، نشان جمهوری اسلامی ایران توسط 40 گل نرگس به نشانه چهل سالگی انقلاب اسلامی احاطه شده است.
این هنرمند با اشاره به اینکه گل نرگس نماد امام زمان (عج ) است، گفت: به همین دلیل برای خلق این تابلو که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام شد، از گل نرگس استفاده کردم.
به گفته وی تکمیل این اثر هنری که از تکنیک آبرنگ برای آن استفاده شده است یکماه زمان برده است.
/6026/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.