به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز دوشنبه در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان قزین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان بیرونی با استفاده از عوامل و منابع داخلی خود تلاش می کنند تا اهداف و افکار خود را در کشور اجرایی کنند و دلایل و شواهد بسیاری زیادی در این زمینه وجود دارد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: دشمنان در فتنه 88 نقاط ضعف خود را شناخته و سعی می کنند در فتنه های آینده با رفع آنها برای عملیاتی کردن نقشه های خود اقدام کنند و در همین راستا استفاده از مطالب غیر واقعی و برچسب تحریف نسبت به ساحت ولایت فقیه رمز عملیاتی فتنه آینده است.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: دشمنان تمامی تلاش خود را به کار برده اند تا بدین وسیله بتوانند در جریان افراد مذهبی هم ورود کنند که در این زمینه جریان ها و گروه های مذهبی باید هوشیاری لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام مظعم رهبری در خصوص حضور موثر دستگاه ها در فضای مجازی افزود: در همین راستا ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه باید حضور هدفمند و جریان سازی در فضای مجازی داشته باشند تا بتوان از ظرفیت عظیم فضای مجازی به نحو احسن در مسیر آرمان های انقلاب و نظام استفاده کرد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به فرارسیدن چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ستادهای نماز جمعه هماهنگی های لازم را برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام دهند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.