فرماندار خلخال روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسب رتبه اول فرمانداری این شهرستان در بین ۱۰ فرمانداری استان در حالی است که در سال گذشته نیز این فرمانداری موفق به کسب رتبه برتر استان در ارزیابی شاخص‌های عمومی شد.

فریدون بابایی با بیان اینکه رتبه فرمانداری خلخال در سال ۹۵ رتبه دهم در بین فرمانداری‌های استان اردبیل بوده ، کسب این موفقیت امسال را نتیجه کارگروهی و تلاش هماهنگ کارکنان فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه آن و موفقیت کارگروه‌های مختلف در دستیابی به اهداف تعیین شده دانست.

او گفت: کسب رتبه نخست این فرمانداری در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی از جمله ارتقای سطح امنیت پایدار داخلی ،توسعه مشارکت و نشاط سیاسی ،هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی ،توسعه شهری روستایی ،مدیریت بحران ،هماهنگی امور اقتصادی ،صیانت از حقوق شهروندی ، ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد پس از ارزیابی عملکرد در این شاخص‌ها در مرکز استان بر اساس مستدات ارائه شده از شهرستان به اردبیل و تایید آن در وزارت کشور بصورت رسمی از سوی این وزارت‌خانه اعلام شده است.

بابایی با بیان اینکه فرمانداری‌های تابعه استان هر سال توسط وزارت کشور از نظر تحقق شاخص‌های اختصاصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. اظهار کرد: ارزیابی شاخص‌های عمومی سال ۹۷ نیز هم‌اکنون در حال بررسی در مرکز استان و کشور بوده و به محض ابلاغ رتبه فرمانداری‌ها رتبه فرمانداری خلخال در بحث شاخص‌های عمومی نیز به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

او اظهار داشت: مشارکت همه‌جانبه مردم منطقه و مسئولان اجرایی و ارائه گزارش عملکرد بموقع می‌تواند در آینده زمینه‌ساز موفقیت بیشتر در سایر بخش‌ها شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.