مدیر کل استاندارد استان اردبیل اجرای کامل طرح دولت الکترونیک را در ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات دولتی موثر اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، هاشم علایی در یکصدمین جلسه میز خدمت که با حضور کارشناسان در اداره کل استاندارد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن بخشنامه‌های سازمان اداری استخدامی و ریاست جمهوری مبنی بر راه‌اندازی میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان، جلوگیری از فساد ادارای و ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه‌های اجرایی، بالغ بر 100 جلسه میز خدمت حضوری در اداره کل استاندارد اردبیل برگزار شده است. 

وی با اشاره به تاثیر اجرای کامل طرح دولت الکترونیک در ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات دولتی خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد اردبیل از ابتدای تیرماه سال 97 با بکارگیری کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف برای تسهیل روند کاری ارباب رجوع اقدام و فرایند پاسخگویی را سرعت بخشیده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: متولیان میز خدمت در سطح کلان سازمان اداری، استخدامی و در سطح هر دستگاه بالاترین مقام آن دستگاه می‌باشد که علاوه بر اختصاص اتاق مجزا برای میز خدمت در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 10 الی 12 در محل ورودی اداره کل استاندارد به همراه مدیرکل، معاون، روسای ادارات و تعدادی از کارشناسان به منظور رسیدگی به درخواست‌های مراجعین به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود.
علایی افزود: میز خدمت حضوری اداره کل استاندارد اردبیل با برگزاری بالغ بر 100 جلسه با بیش از 100 مصوبه یکی از دستگاه‌هایی است که با نظرسنجی‌های انجام شده از گیرندگان خدمت در این اداره کل رضایت حداکثری آنان را دربرداشته است. 

وی راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی را در کنار میز خدمت حضوری از مهمترین اقدامات این اداره کل دانست و تصریح کرد: به منظور اطلاع‌رسانی شفاف در مورد هر یک از خدمات ارائه شده، مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، سوالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینه‌های مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایات و... برای دسترسی همشهریان به میز خدمات الکترونیکی از طریق منوی میز خدمت الکترونیکی پرتال اداره کل استاندارد اردبیل به آدرس http://ardabil.isiri.gov.ir/  ایجاد شده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: امکان اخذ درخواست خدمت در قالب فرم‌های الکترونیکی و بارگذاری و ارسال، انجام استعلامات و انجام فرایندهای بین دستگاه‌ها از جمله مدیریت بازرسی آسانسور از طریق لینک با سامانه شهرداری، ارائه کد رهگیری و نظرسنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در ارتباط با کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت از جمله آیتم‌های مهم میز خدمت الکترونیکی می‌باشد.
علایی اضافه کرد: در ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی مسئولان استانی، اداره کل استاندار اردبیل در سال گذشته رتبه اول در رعایت حقوق شهروندی و رتبه سوم در راه‌اندازی میز خدمت کسب کرده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.