به گزارش ایرنا ، ناصر عتباتی روز یکشنبه در آیین معارفه رئیس دادگستری پارس‌آباد افزود: یکی از رویکردهای مهم توجه به نیروی انسانی تاثیرگذار ،قوی ، متخصص و متعهد است که باید در خدمت دستگاه قضایی باشد.

وی همچنین نیروی انسانی مستعد و کارآمد را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و افزود: شایستگی و تدبر نیروی انسانی در دستگاه قضایی یکی از محورهای حضور نیروی انسانی مد نظر در قوه قضائیه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یکی از اقدامات نسنجیده در امور آب استان و شهرستان پارس‌آباد اجاره دادن اراضی ملی به اشخاص غیرقانونی است.

او تشریح کرد: اجاره دادن اراضی ملی تحت هیچ شرایطی به افراد و اشخاص جایز نیست و این کار بمنزله عدول از قانون اداری و تخلف آشکار محسوب می‌شود که در دوره مدیریت قبلی امور آب استان و شهرستان پارس‌آباد حادث شده است.

او شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه را امری منسوخ و غیرقابل تحمل دانست و تاکید کرد: با قمه‌کشی و قداره‌کشی ، شرارت و مزاحمت‌های خیابانی برخورد شده و عاملان چنین تخلفاتی به اشد مجازات محکوم می‌شوند.

عتباتی افزود: مصون‌سازی جامعه مستلزم پیشگیری از وقوع جرم و در مرحله بعدی برخورد بدون مماشات و محکومیت قطعی بوده و با افراد شرور و مزاحمت‌های خیابانی برخورد خواهد شد.

علی علایی ، فرماندار پارس‌آباد نیز در این آیین گفت: برخی احکام قضایی که سال‌ها بدون نتیجه بایکوت یا راکد مانده بود به نتیجه رسیده که از جمله آنها مسکن مهر،اجرای بدون عیب و نقص اصل ۴۴ قانون اساسی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و وحدت و انسجام در شورای تامین می‌باشد.

در این آیین حبیب اشرفی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان پارس‌آباد معرفی شد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.