سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری به مرکز بانک خون بند ناف رویان اشاره و تصریح کرد: جهاددانشگاهی با داشتن این مرکز در حوزه پزشکی حرفی برای گفتن دارد و با وجود توانمندی‌‌های عظیم می‌تواند کشور را در حوزه‌های مختلف به خود کفایی برساند.
مجید شیرانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – با تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با نیروی‌های جوان و کارآمد خود، می‌تواند بسترهای لازم را برای توسعه کشور فراهم کند.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های عظیم این نهاد انقلابی از جمله نخبگان و نیرو‌های برجسته علمی استفاده کنند.
شیرانی به مرکز بانک خون بند ناف رویان اشاره و تصریح کرد: جهاددانشگاهی با داشتن این مرکز در حوزه پزشکی حرفی برای گفتن دارد و با وجود توانمندی‌‌های عظیم می‌تواند کشور را در حوزه‌های مختلف به خود کفایی برساند.
وی با تاکید بر اینکه توانمندی‌های این نهاد علمی باید بیشتر به جامعه معرفی شود، ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در جهاددانشگاهی استان وجود دارد که دستگاه‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان کار جهادی را از ویژگی‌های بارز جهادانشگاهی دانست و عنوان کرد: وجود نیروی انسانی جهادی و جوان در این نهاد می‌تواند راهکاری عملی در گشایش بسیاری از مشکلات باشد.
وی به نقش جهاددانشگاهی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از ارگان‌ها و نهادهایی که می‌تواند در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در بیانیه گام دوم تلاش مؤثری داشته باشد جهاددانشگاهی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.