به گزارش ایرنا، علی اصغر مونسان بعد از ظهر روز سه‌شنبه در بازدید از طرح های گردشگری استان اردبیل افزود: در پرداخت این تسهیلات ارزان قیمت هیچ محدویتی برای طرح‌های گردشگری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه توسعه و رونق گردشگری از الویت های مهم مسئولان است، اظهار کرد:  صنعت گردشگری کشور در دولت تدبیر و امید متحول شده و ارتقاء یافته است.

وی با اشاره به اینکه دولت توجه ویژه ای به گردشگری نوار غربی کشور دارد، بیان کرد: امروز با حمایت دولت و مسئولان، صنعت گردشگری در استان‌های اردبیل، گیلان، کرمانشاه، کردستان و لرستان رونق یافته و این صنعت تا جنوب کشور تقویت و ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به قابلیت‌های استان اردبیل در حوزه گردشگری اضافه کرد: یکی از مناطق گردشگری اردبیل گردنه حیران با چشم انداز بسیار زیبا و کم نظیر است.

مونسان ادامه داد: برای همین طرح‌های گردشگری بسیار خوبی در این منطقه اجرا شده که اجرای طرح تله‌کابین حیران و احداث مراکز اقامتی متنوع از جمله آنها است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه من از سوی دولت به عنوان مسئول معین استان اردبیل در اقتصاد مقاومتی انجام وظیفه می‌کنم ، گفت: برای همین مسئول مسئولیت ام در  قبال این استان بیشتر شده و تا حد توان از تمامی طرح‌هایی که باعث پیشرفت و توسعه اردبیل شود حمایت خواهم کرد. 

وی همچنین در بازدید از نخستین پل شیشه ای قوسی شکل ایران در بخش هیر اردبیل قول مساعد برای حل مشکلات موجود در این طرحا داد.

وی افزود: این نخستین پل قرا است  در سفر آتی رئیس جمهوری به این استان به بهره‌برداری برسد.

بازدید از تله کابین گردنه حیران و بقیه شیخ صفی‌الدین ، سردرب در حال ساخت عالی قاپو و پیاده راه اسفریس از جمله برنامه‌های سفر یک روزه مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان اردبیل بود.

۶۱۳۰ /۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.