نادر محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان تسهیلات 60 میلیارد ریال مربوط به طرح اشتغالزایی روستایی و 20 میلیارد ریال نیز مربوط به طرح رونق تولید بوده است.
وی اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی روستایی یاد شده به هشت طرح گردشگری و تسهیلات رونق تولید نیز به 2 طرح گردشگری استان اختصاص یافته است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین با بیان اینکه در صورت ارایه تسهیلات مصوب از سوی بانک های عامل، طرح های گردشگری زیادی در استان طی سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرند، یادآور شد: ارایه 550 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت از محل اجرای طرح اشتغالزایی روستایی به 56 طرح گردشگری استان به تصویب رسیده است.
محمدی افزود: در حوزه تسهیلات فراگیر نیز ارایه منابع مالی مورد تقاضا به 13 طرح گردشگری استان که در مجموع باید از 540 میلیارد ریال بهره مند شوند، مورد تصویب قرار گرفته است.
این مسئول خواستار اهتمام بیشتر بانک ها در ارایه تسهیلات مصوب به طرح های گردشگری قزوین شد و اظهار داشت: برخی بانک های استان نسبت به این حوزه بی مهر و کم لطف هستند در حالی که تقویت این بخش یکی از سیاست های مهم اقتصاد مقاومتی است.
وی، اجرای طرح اشتغالزایی روستایی را فرصتی مطلوب برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری در این نقاط دانست و گفت: متقاضیان سرمایه گذاری برای اجرای طرح هایی از این دست در سطح روستاها می توانند به معاونت گردشگری میراث فرهنگی قزوین مراجعه کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.