به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی  روز شنبه در نشستی با مدیران  اجرایی خلخال اظهار کرد: نبود زیرساخت اشتغال، فقدان آسفالت راه های ارتباطی فرعی و جاده‌های روستایی،  کمبود سدهای معیشتی کشاورزی ، نبود زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه صنعت گردشگری و کمبود آب شرب در روستاها نمونه‌هایی از محرومیت مردم این شهرستان در جنوب استان اردبیل است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون مهم‌ترین  مشکل در محرومیت اهالی این منطقه مشکل مدیریتی و کج سلیقگی برخی از مدیران دستگاه‌های  است که مسئولان امر  باید در این‌خصوص پاسخگو باشند.

به گفته وی ، زیبائیهای منحصر به فرد راه ارتباطی خلخال به اسالم در فصول گرم سال و بارش‌های  سنگین برف  و کولاک آن در زمستاهای سرد و سخت برای مردم  کشور معروف است و انتظار از مسئولان  حل مشکلات موجود است.

امام جمعه خلخال بیان داشت: حتی یک مورد سد در خلخال  احداث و یا مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و سئوال این است که کدام زیرساخت برای ایجاد اشتغال در روستاهای  این شهرستان در دستور کار  قرار گرفته است.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری خلخال، از سخنان آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل  و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه اردبیل نسبت به بیان مشکلات و وضعیت محرومیت شهرستان خلخال قدردانی کرد.

وی با اشاره به کمبود آب شرب در روستاهای خلخال با وجود منابع آبی فراوان منطقه و تولید سالانه بیش از 3.5 میلیون متر مکعب آب در این شهرستان از وضعیت موجود انتقاد و بر لزوم توجه جدی جهت حل مشکل کمبود آب شرب تاکید کرد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

6018/7119

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.