به گزارش ایرنا ، دکتر احمد مختارپور روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان افزود: مشارکت اعضای این سازمان در کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در جشن امسال همانند مشارکت در سایر امور خیریه شهرستان ، بیشتر از سال های گذشته خواهد بود.
او اظهار کرد: وضعیت اقتصادی نامناسب جامعه نمی تواند بهانه ای برای دور ماندن و مشارکت در امور خیریه بویژه کمک به آزادی زندانیانی باشد که بصورت ناخواسته گرفتار زندان شده اند.
رییس دادگستری خلخال نیز در این جلسه با تقدیر از مشارکت های همه جانبه جامعه پزشکی در برگزاری جشن گلریزان و کمک های قابل توجه پزشکان به آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد زندان افزود: گلریزان سنتی حسنه و انسانی است که بواسطه آن بسیاری از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد به آغوش خانواده خود باز می گردند.
علی رمضان پور اظهار داشت: ماندن در حبس افرادی که بطور ناخواسته گرفتار زندان شده اند اثرات تخریبی جبران ناپذیری بر روی این افراد و خانواده تحت تکفل آنها دارد.
او با بیان اینکه در سال گذشته 44 زندانی در خلخال از طریق کمک های جمع آوری شده در جشن گلریزان ، کمک مالی ماه عسل ، کمک مستقیم خیرین و ستادهای دیه از زندان آزاد شدند، اظهار داشت: کمک های یک میلیارد و 166 میلیون ریالی مردم خیر موجب شد تا این شهرستان رتبه اول را در زمینه کمک به آزادی زندانیان مالی در سال گذشته در بین شهرستان های مختلف استان اردبیل کسب کند.
او گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای اجرای سنت حسنه و خداپسندانه جشن گلریزان به عنوان جشنی برای خرید آبروی دیگران در کنار جلب رضایت الهی تاثیرات روحی ور وانی مثبتی بر روی افراد خیر و مشارکت کنندگان در این جشن می باشد.
او گفت: جشن گلزیزان امسال خلخال ساعت 22 شب دوشنبه 30 اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار می شود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.