به گزارش ایرنا ستاد دیه سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه اعلام کرد سید عبدالحسین سجادی در نخستین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان، خیران و معتمدان در سالن اجتماعات فرمانداری زهک برگزار شد، اظهار داشت: خداوند به بندگان خودش وعده داده این ماه، ماه رحمت است و فرشتگان رحمت الهی در این ماه به بندگان خدای تبارک و تعالی پاداش خواهند داد.
وی گفت: جشن گلریزان به منظور کمک به زندانیان جرائم غیرعمد هرساله در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می شود و امسال نیز مانند سنوات قبل با برنامه ریزی های صورت گرفته باشکوه تر از قبل در سطح استان برگزار خواهد شد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: خیرینی که در این جمع حضور دارند و کار خداپسندانه انجام می دهند بدانند خداوند آنان را انتخاب کرده تا با نگاه، قلم و توانمندی های شان به انسانهایی کمک کنید که جز درگاه رحمت خداوند متعال و دستان خیران نیک اندیش یاریگری ندارند.
وی بیان کرد: باید از نزدیک وضعیت معیشتی خانواده این عزیزان را بررسی کرد تا به عمق دردمندی آنان پی برد و مشاهده کرد که فرزندی در منزل منتظر قدم های پدری است که ناخواسته متحمل حبس شده و امید داریم بتوانیم در این ماه پر خیر و برکت با کمک های خیران مقدمات آزادی تعدادی از این مددجویان را فراهم کنیم.
سجادی تاکید کرد: باید این نگاه حسنه و خداپسندانه را در جامعه ترویج دهیم که خوشبختانه در فرهنگ ما ایرانیان نیز نهادینه شده و از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم تا این فرهنگ برای تمامی افراد الگو و مانع از وقوع این نوع جرائم شود.
فرماندار شهرستان زهک نیز در این مراسم اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا در این ماه عزیز دست عزیزانی را بگیریم که نیازمندان واقعی جامعه هستند.
غلامرضا اربابی افزود: مردم ما همیشه در کنار هم بوده و در صورت مشاهده گرفتاری برای یک همنوع تمام تلاششان را برای رفع گرفتاری انجام داده اند که نمونه بارز آن جشن گلریزان است و دلیل پیشرفت ایران اسلامی نیز همین همبستگی است.
وی بیان کرد: باید این موضوع را در نظر گرفت زمانی که یک فرد از خانواده زندانی می شود تمام افراد خانواده گرفتار می شوند و ناهنجاری در جامعه بوجود خواهد آمد لذا صمیمانه از تمامی مسئولان، خیران و معتمدان در خواست می کنیم به این خانواده های گرفتار و دارای مصیبت کمک کنند تا از برکات و خیرات ماه پر خیر و برکت رمضان به شایستگی و به نحو احسن بهره مند شوند.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.