به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با بیان اینکه جوانان مهم ترین سرمایه کشور هستند افزود: مسئولان در حوزه کاری خود رسیدگی به این قشر تاثیرگذار را از اولویت های مهم خود بدانند.
وی بر لزوم توسعه ورزش همگانی و حمایت از جوانان کارآفرین برای بهبود وضعیت اشتغال تاکید کرد.
او صداقت، صراحت، پویایی و نواندیشی را مهم ترین شاخصه های جوانی دانست و با بیان اینکه عدم ساماندهی امور جوانان شهرستان همواره در نشست ها و گفت و گوهایی که به مناسبت های مختلف با جوانان بوده مطرح شده، افزود: جایگاه اداره کل ورزش و جوانان نیر و دستگاه ذیربط شهرستانی در ساماندهی امور جوانان باید مشخص و پررنگ باشد و مسائل و موضوعات این حوزه باید به طور مستمر پیگیری شود.
امامی با اشاره به اینکه مشارکت ، دغدغه و اعتماد به جوان نباید فقط در قالب شعار باشد اظهار داشت: با بکارگیری انرژی و پتانسیل جوانان و مشاوره از تجربیات پیشکسوتان می توان کارهایی بزرگ انجام داد.
فرماندار نیر افزود: اگر به مسائل و مباحث مربوط به جوانان توجه نکنیم ، دشمن از این غفلت استفاده خواهد کرد و نیروی جوان و پویای کشور را به سمت مقاصد و اهداف شوم خود سوق می دهد.
وی با بیان اینکه مدیریت آینده کشور به دست جوانان است، اظهار داشت: باید بستر مناسبی برای استفاده از نیروی جوان و پرورش مکارم اخلاقی و دینی آنها فراهم کنیم.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.