علی خلیلی روز سه شنبه در مجمع سالانه هیات تنیس روی میز استان زنجان که با حضور رئیس فدراسیون و اعضای هیات برگزار شد، افزود: در صورت همگانی کردن این رشته ورزشی، می توان ورزشکاران مستعد را شناسایی، جذب و قهرمانان توانمندی را تربیت کرد.
وی با تاکید براینکه برای رشد و پیشرفت هرچه بیشتر این رشته ورزشی باید به سمت توسعه باشگاه های خصوصی که محل خوبی برای استعدادیابی است، رفت، اظهار داشت: برای همگانی کردن تنیس روی میز باید باشگاه های خصوصی توسعه یابند که متاسفانه در زمان حاضر این موضوع کمرنگ است.
خلیلی، استفاده از ظرفیت و تجارب پیشکسوتان این رشته ورزشی را ضروری خواند و افزود: پیشکسوتان می توانند در ارتقاء سطح تنیس روی میز بسیار موثر باشند.
وی تصریح کرد: در زمان حاضر قریب به 100 روستای زنجان دارای خانه ورزش هستند که این اداره کل حداقل یک میز پینگ پنگ به این خانه های ورزش روستایی، اهدا کرده است که این کار در توسعه این رشته ورزشی موثر و سازنده خواهد بود.
خلیلی تصریح کرد: این اداره کل در حد وسع و توان به لحاظ مالی هیات های ورزشی را در اعزام ورزشکاران به مسابقات، کمک می کند اما در بحث تسویه بدهی حامل های انرژی (برق، آب و گاز) مورد استفاده در سالن های ورزشی با مشکلاتی مواجه می باشد و در این راستا صحبت هایی نیز با استاندار شده است تا بلکه راه حلی پیدا شود.
وی ادامه داد: طبق تفاهمنامه، اگر هیات های ورزشی قبوض فعلی حامل های انرژی را به موقع پرداخت کنند در این صورت با مشکل قطعی مواجه نخواهیم شد و برای تسویه بدهی ها نیز منتظر فراهم شدن شرایط هستیم.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: فدراسیون تنیس روی میز توجه و محبت ویژه ای به این رشته ورزشی زنجان دارد که این قابل تقدیر است.
محمدعلی حمزه پور افزود: تنیس روی زنجان، گذشته ای بسیار خوب دارد و در دهه های 60 و 70 تیم های خوبی را داشتیم که همواره جزو استان های برتر بودیم و مطالب روزنامه های آن زمان، گواه بر این موضوع است.
وی اظهار داشت: چند سالی بود که تنیس روی میز زنجان که رشته ای المپیکی نیز می باشد رو به افول رفته بود اما در طی چند سال اخیر با حمایت های مادی و معنوی فدراسیون و اختصاص سالن از سوی این اداره کل و برنامه ریزی های اصولی و مناسب، زمینه و بستر برای رشد و پیشرفت فراهم شده است.
حمزه پور افزود: آینده این رشته ورزشی زنجان با وجود مربیان و ورزشکاران توانمند، درخشان است و روزهای رشنی برای این رشته ورزشی پرطرفدار زنجان متصور است.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.