محبوب حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهم ترین این پروژها شامل باند دوم جاده اردبیل - سرچم ، احداث بزرگراه اردبیل - آستارا (گردنه حیران) ، احداث راه اصلی گرمی - بیله سوار ، اردبیل - مشگین شهر - اهر و پروژه رضی - امیرکندی هستند.
وی اضافه کرد: چهار خطه کردن جاده اردبیل - مشگین شهر و اهر به طول 45 کیلومتر و چهار خطه کردن جاده اردبیل - سرچم از جمله طرح های بزرگراهی استان است.
حیدری ادامه داد: جاده اردبیل به سراب و اردبیل به آستارا محورهای دیگری هستند که باید به بزرگراه تبدیل شوند چون ترافیک این 2 محور بسیار سنگین است و جاده‌ ها هم تحمل این حجم از ترافیک را ندارند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره چهار خطه شدن رضی-امیرکندی افزود: 10 کیلومتر از این طرح در مرحله روکش آسفالت است که اوایل تیرماه به بهره بردرای می رسد .
حیدری درباره مسیر بیله سوار - گوگ تپه هم افزود: مناقصه این طرح به اتمام رسیده و در مرحله تجهیز کارگاه است.
وی احداث جاده پارس آباد - سربند را یادآور شد و گفت: این طرح به طول 30 کیلومتر به پیمانکار واگذار شده و طرح در مرحله احداث است.
او درباره پروژه جاده خلخال - اسالم هم گفت: این پروژه به طول 22 کیلومتر تعریض و آسفالت شده است.
حیدری احداث و بهسازی راه اصلی بیله سوار - پارس آباد به طول 50 کیلومتر ، بهسازی سه راهی صحرا - گرمی و بیله سوار به طول 146 کیلومتر ، احداث راه اصلی پارس آباد - سربند و کنگرلو به طول 157 کیلومتر و احداث راه اصلی اردبیل - آبی بیگلو را از جمله اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید اعلام کرد.
وی بیان کرد: دولت تدبیرو امید بهسازی راه های اصلی احداث بزرگراه ها بویژه تکمیل راه آهن اردبیل – میانه را دردستور کار دارد .
هم اکنون حدود 160 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل در دست احداث است
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.