همزمان با نخستین روز دهه فجر و یوم‌الله 12 بهمن ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی استاندار اردبیل و مسئولان استانی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم که در بهشت فاطمه اردبیل برگزار شد، همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استاندار اردبیل در کنار مدیران و مسئولان اجرایی این استان با غبارروی مزار شهدا و اهدای گل به مقام بلند شهدای دوران دفاع مقدس و مفاخر استان اردبیل ادای احترام کرده و بر تداوم راه عزتمندانه آنها تاکید کردند.
استاندار اردبیل در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ما امروز هر چه سرمایه مادی و معنوی داریم به برکت خون شهدایی است که جان در طبق اخلاص گذاشتند تا این کشور و ملت امروز در اوج امنیت، آرامش و عزت زندگی کننند.
اکبر بهنامجو به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان ما حتی در خواب نیز نمی‌دیدند که این ملت 40 سال در برابر همه هجمه‌ها و فشارهای آنها با قامتی استوار و سرافراز ایستاده و اجازه ندهد تا توطئه‌ها و ترفندها در پیکره این نظام و ملت خللی وارد کند.
وی به فراز و نشیب‌های 40 ساله این انقلاب از توطئه‌های متعدد نظیر تحریم‌ها، ترورها، جنگ تحمیلی و ... اشاره کرد و گفت: آنچه که ملت ایران را در این 40 سال در راه و مرام خود راسخ و استوار کرده است ایمان و باورهای اعتقادی است که قطعا همین اندیشه و تفکر معنوی انقلاب اسلامی را همچنان سرزنده و بالنده نگه می‌دارد.
وی به هیاهوها و جوسازی‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و مسئولان خدوم این کشور اشاره کرد و افزود: به رغم همه تفرقه‌افکنی‌ها و تلاش برای بر هم زدن وحدت جامعه اسلامی امروز در سایه ولایت فقیه و حضور امت در صحنه ما مسیر پیشرفت و عزت را با قوت و قدرت ادامه می‌دهیم و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند این حرکت توفنده ملت ما را متوقف کرده و یا در این مسر خلائی ایجاد کند.
رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر و در مناطق مختلف استان اردبیل صدها پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزایی افتتاح می‌شود و همچنان تاکید ما بر این است تا با حمایت از سرمایه‌گذاران راه تولید و افزایش توان اقتصادی و ثروت عمومی جامعه را ارتقا داده و به تحکیم آن کمک کنیم.
بهنامجو اولویت سال آینده استان را همچنان توجه به تولید و اشتغال دانست و گفت: ما راهی جز تمرکز و توجه به این دو حوزه نداریم و در کنار آن قطعا از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان حمایت می‌کنیم و امیدواریم با همکاری مردم استان مسیر پیشرفت و توسعه اردبیل نیز شتاب بیشتری بگیرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.