رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت همکاری دانشگاه‌ها و جهاددانشگاهی تاکید و گفت: جهاددانشگاهی همراه با دانشگاه‌ها می‌توانند زمینه‌های پیشرفت کشور را فراهم کرده و در رشد اقتصادی کشور نقش موثری ایفا نمایند. 
عزیز حبیبی در آستانه سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی با هویت اسلامی است، گفت: جهاددانشگاهی همراه با دانشگاه‌ها می‌توانند زمینه‌های پیشرفت کشور را فراهم کرده و در رشد اقتصادی کشور نقش موثری ایفا نمایند. 
حبیبی افزود: جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها می‌توانند با گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی خود در تبدیل علم به ثروت نقش‌آفرینی نمایند. 
وی با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر تجاری‌سازی در جهاددانشگاهی زمینه‌ای برای توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی این مرکز است، افزود: امید می‌رود جهاددانشگاهی به عنوان پل رابط میان مراکز علمی و صنعتی، بتواند علم را به حوزه‌های صنعتی تزریق نموده و به آن ارزش افزوده ببخشد. 
حبیبی همچنین جهاد‌دانشگاهی را نهادی دانست که می‌تواند همراه با دانشگاه زمینه‌ساز پیشرفت کشور باشد. 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب جهاددانشگاهی در خصوص مسائل فرهنگی، تصریح کرد: برگزاری بازدیدهای علمی فرهنگی برای دانشجویان از مراکز علمی و صنعتی و برگزاری مسابقات مناظرات دانشجویی که برای دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی نیز اجرا شده است، فعالیت‌های مهم و تاثیرگذاری در این زمینه هستند. 
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی همچنین می‌تواند با برقراری ارتباط بین پژوهش و کارآفرینی در تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گام بردارد. 
حبیبی با تاکید بر همکاری‌های مشترک این دو مجموعه علمی، افزود: دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه مادر استان، از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و کنفرانس‌های علمی مشترک با جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل حمایت می‌کند.   رئیس دانشگاه محقق اردبیلی همچنین ظرفیت خبرگزاری، دانشجویان ایران(ایسنا)، بین‌المللی قرآن(ایکنا) و علم و فرهنگ(سیناپرس) را در انعکاس فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بسیار مهم ارزیابی کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.