به گزارش ایرنا، بهرام آقاخانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در 9 ماه سال گذشته چهار هزار و 313 برنامه در قالب ورزش همگانی و روستایی در نقاط مختلف استان اردبیل اجرا شده بود که این رقم در در این مدت در سال جاری به 12 هزار و 419 برنامه رسیده است.
وی اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده روی در مناسبت های مختلف، کوه روی و کوه پیمایی، دوچرخه سواری، برگزاری جشنواره های ورزشی، مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی و آموزشی از جمله آنهاست.
وی با بیان اینکه ورزش صبحگاهی پارسال در استان به صورت پراکنده و نامنظم برگزار می شد، اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال ورزش صبگاهی به طور منظم و مرتب در اکثر نقاط استان برگزار می شود.
او از ایجاد و تجهیز 22 ایستگاه ثابت ورزش صبحگاهی در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان کرد: در 9 ماهه سال گذشته 469 برنامه ورزش صبحگاهی در سطح استان اجرا شده بود که این رقم در مدت مشابه امسال به 6 هزار و 710 برنامه رسیده است.
آقاخانی گفت: در 9 ماهه سال گذشته 292 جشنواره ورزشی در استان برگزار شده بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری به 885 جشنواره افزایش یافته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه توسعه و گسترش ورزش همگانی یکی از الویت های متولیان ورزش استان است، افزود: البته این به معنی بی توجهی به ورزش قهرمانی نیست.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.