همزمان با چهل و ششمین سالگرد شهادت آیت‌الله حاج سید مصطفی خمینی، مراسمی با سخنرانی امام جمعه شهرستان خمین، در بیت تاریخی حضرت امام برگزار شد.

همزمان با چهل و ششمین سالگرد شهادت فرزند ارشد امام خمینی(س)، آیت‌الله حاج سید مصطفی خمینی، مراسمی با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و دفتر امام جمعه این شهرستان در بیت تاریخی حضرت امام برگزار شد.

به گزارش جماران، این مراسم با خیرمقدم گویی و ارائه گزارشی از روند برنامه‌های سالانه بیت تاریخی امام خمینی(س) توسط حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد رضوی، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در خمین، آغاز شد.

سپس حجت‌الاسلام و المسلمین سید قاسم میرصادقی، امام جمعه شهرستان خمین، به بیان سخنانی پیرامون شخصیت و نقش سازنده فرزند شهید امام در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی پرداخت. بازخوانی تعدادی از سخنان و پیام‌های حضرت امام بعد از شهادت فرزند ایشان و سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه آن شهید عزیز در انقلاب، از دیگر صحبت‌های امام جمعه خمبن در این مراسم بود.

وی با تأکید بر لزوم وحدت جامعه اسلامی در حمایت از محور مقاومت تا نابودی کامل رژیم جعلی صهیونیسم،  کشتار زنان و کودکان و ممانعت از ارسال کمک‌های بشر دوستانه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

حاضران در این برنامه با قرائت بیانه‌ای ضمن تأکید بر لزوم حمایت از محور مقاومت تا نابودی اسرائیل غاصب، آمادگی خود را برای کمک همه جانبه به مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند . 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.