مسئول موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمین(س) در خمین اعلام کرد: پس از بازگشایی موزه ها و اماکن فرهنگی با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا، بیت تاریخی امام خمینی نیز بازگشایی شد

مسئول موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمین(س) در خمین با اعلام خبر بازگشایی بیت تاریخی امام در خمین، گفت: بیت تاریخی امام راحل برخلاف نوروز سال‌های گذشته، امسال به دلیل شیوه ویروس کرونا بازدید کننده نداشت.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام سید جواد رضوی ضمن اعلام خبر بازگشایی بیت تاریخی امام خمینی(س) گفت: این بنای تاریخی و معنوی به دلیل شیوع ویروسکرونا و با هدف حفظ سلامتی گردشگران و بازدیدکنندگان در اسفند پارسال تعطیل شد.
وی بیان کرد: پس از بازگشایی موزه ها و اماکن فرهنگی با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا؛ بیت تاریخی امام خمینی(س) نیز با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شد.
مسئول موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمین(س) در خمین اظهار داشت: بیت تاریخی امام راحل برخلاف نوروز سال‌های گذشته، امسال به دلیل شیوه ویروس کرونا بازدید کننده نداشت.

حجت‌الاسلام رضوی گفت: ۲۷۰ هزار نفر گردشگر داخلی در قالب کاروان، اردوهای دانشجویی و دانش آموزی و گروه‌های خانوادگی پارسال از این بنای تاریخی دیدن کردند.
مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در خمین افزود: ۳۰۰ نفر از بازدیدکنندگان  این بنای تاریخی نیز از گردشگران خارجی از کشورهای  سوئد، اتریش، چین و آلمان بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.