مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز سه شنبه در حاشیه فرایند اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با هدف ارائه گزارش مدیران از روند پایانی اقدامات انجام شده در راستای آماده سازی مناطق برای بازگشایی مدارس اجرا شده است.
ابراهیم محمدی با اشاره به چالش های این نهاد در سال جاری ادامه داد: استقرار پایه دوازهم از حیث نیروی انسانی و فضا مشکلاتی را پدید آورده است اما اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درصدد رفع این مشکلات با تلاش نیروهای ستادی و مدیران مناطق و معاونان است.
وی افزود: تا امروز توزیع کلاس هایی که از سوی معاونت برنامه ریزی و نیروی انسانی به مناطق ابلاغ شده در مقاطع مختلف انجام و کلاس بندی تا حد بسیار زیادی کامل شده است.
وی با بیان اینکه باید اقدامات مطلوبی در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس آذربایجان غربی انجام شود، اضافه کرد: اعتبار خوبی از سوی معاونت پشتیبانی برای تعمیر و تجهیز به مدارس پرداخت شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری دوره های توانمند سازی معلمان بیان کرد: در زمینه توانمند سازی معلمان نیز اقداماتی در حوزه تربیت بدنی و پرورشی آغاز شده است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی با چهار هزار و 900 مدرسه به استقبال سال جدید تحصیلی خواهد رفت.
دانش آموزان استان در حالی سال جدید تحصیلی را از مهرماه شروع می کنند که آذربایجان غربی نیازمند پنج هزار کلاس درس جدید است.
بازنشستگی یکهزار و 500 نیروی فرهنگی و معلم از مهمترین مسائل مطرح در زمینه نیروی انسانی در استان است.
این کمبود نیروی انسانی مقرر شده از محل استخدام جدید نیروی انسانی و جذب حق التدریسی ها و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تامین شود.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.