حسین فهیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 50 ورزشکار از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی در مواد مختلف برگزار شد که در مجموع تیمی آذربایجان شرقی با کسب 6 مدال طلا، 6 نقره و یک برنز مقام قهرمانی را به دست آورد.
وی بیان کرد: آذربایجان غربی با کسب 6 مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز نایب قهرمان شد، زنجان در جایگاه سوم ایستاد و اردبیل به مقام چهارم رسید.
وی ادامه داد: در نتایج انفرادی نوجوانان در ماده 60 متر با مانع امیر حسین زارع زاده از آذربایجان شرقی، در 60 متر امیر رضا صیادی از آذربایجان غربی، 400 متر متین ناجی از آذربایجان غربی، در 800 متر عرفان اسکندری از زنجان، در ماده سه هزار متر امیر رضا ثمودی از آذربایجان شرقی، در پرش طول علی بابایی از آذربایجان شرقی، در ماده پرش ارتفاع عطا حسن زاده از آذربایجان غربی، در ماده پرتاب وزنه علی اسدی از زنجان، در پرتاب دیسک نوید مقدم کیا از آذربایجان شرقی و در دوی امدادی چهار در 200 متر تیم زنجان با زمان یک دقیقه و 44 ثانیه و 95 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسیدند.
رییس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: این مسابقات همزمان در هفت منطقه کشور برگزار شد و شهر ارومیه میزبان ورزشکاران منطقه یک کشور در سالن شهید امینی مجموعه ورزشی شهید باکری بود.
وی بیان کرد: مسابقات نونهالان و نوجوانان دختر نیز از روز یکشنبه، هفتم مرداد ماه جاری در همین سالن آغاز می شود.
فهیمی ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان از هر استان با احتساب مربی و سرپرست 14 نفر در نظر گرفته شده و هر ورزشکار فقط مجاز به شرکت در 2 ماده انفرادی است.
به گزارش ایرنا مراحل دوم و سوم مسابقات منطقه یک کشور به ترتیب به میزبانی قزوین و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
طی 2 هفته گذشته نیز مسابقات کارکنان زیر 44 سال شرکت های گاز کشور در سالن سرپوشیده شهید امینی مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه با قهرمانی تیم پارس جنوبی یک برگزار شد.
میزبانی ارومیه برای مراحل دوم و سوم این مسابقات طی مرداد ماه برای کارکنان شرکت نفت و در شهریور ماه برای کارکنان وزارت نیرو برنامه ریزی شده است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.