'جلال شمس برهان' روز پنجشنبه در بازدید میدانی از طرح های گازرسانی مهاباد افزود: این طرح با 910 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است و سال آینده به پایان می رسد.
وی با اشاره به اینکه این طرح تاکنون 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، بیان کرد: 18 روستای مسیر 'کهریزه شیخان' و 'حاجی خوش' و 'حمزه آباد' مهاباد 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود گازرسانی به این روستاها در هفته دولت به بهره برداری برسد.
شمس برهان با اشاره به کوهستانی و سخت گذر بودن مسیرهای لوله گذاری، افزود: اکنون 18 بیل مکانیکی در محورهای مختلف گازرسانی مشغول به فعالیت هستند.
وی ادامه داد: طرح گازرسانی خلیفان با 130 میلیارد ریال اعتبار نیز شامل 51 روستای در حال ساخت است که علاوه بر گازرسانی موجب تقویب فشار گاز سردشت نیز می شود.
فرماندار مهاباد نیز در بازدید از طرح های گازرسانی گفت: با وجود شرایط سخت و مسیرهای دشوار پیشرفت خوبی انجام شده و تلاش می شود تا طرح ها در زمان مشخص شده به پایان برسد.
ایرج شجاعی با اشاره به کمبودهای بخش گازرسانی در روستاهای مهاباد بیان کرد: با اتمام این طرح ها بیشتر شهروندان و روستاییان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
به گزارش ایرنا از سال گذشته طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان مهاباد آغاز شده که با اتمام آنها در 2 سال آینده بیش از 80 درصد روستاها و به لحاظ جمعیت 90 درصد جمعیت روستایی این شهرستان زیرپوشش گازرسانی قرار می گیرد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.