مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت : درسال جاری  نزدیک به 600 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان آذربایجان غربی اجرا شده است.
علیرضا شیخی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد : گازرسانی به روستاها و شهرهای بی بهره از گاز طبیعی استان در حال اجراست و تلاش داریم طبق برنامه های دولت، نعمت گاز طبیعی را به همه روستاهای بالای 20 خانوار استان برسانیم.
وی ادامه داد : هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 490 روستای استان در حال اجراست و عملیات اجرایی گازرسانی به چندین روستای آذربایجان غربی نیز بزودی آغاز می شود.
شیخی با اشاره به اینکه با تامین اعتبار و هماهنگی ادارات و نهادهای دیگر می توانیم شاهد تحولی بزرگ در عرصه گازرسانی به روستاها باشیم خاطر نشان کرد : هم اکنون 615 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و برخی دیگر از روستاها نیز در هفته دولت به شبکه گازرسانی کشور متصل می شوند.
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد : گازرسانی به 6 شهر باقی مانده استان نیز در مراحل مختلفی از گازرسانی قرار دارند.
وی تصریح کرد: هم اکنون 36 شهر استان به شبکه گازرسانی کشور متصل هستند و ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار شهری آذربایجان غربی 99 درصد است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.