حسین فهیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات همزمان در هفت منطقه کشور آغاز شده و شهر ارومیه میزبان ورزشکارانی از استان های زنجان، آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی است.
وی بیان کرد: مسابقات در بخش نوجوانان پسر در مواد 60 متر با مانع، دوی 60، 400، 800 و 3000 متر، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک و دوی امدادی چهار در 200 متر در حال برگزاری است.
فهیمی گفت: در بخش پسران نونهال نیز مسابقات در رشته های 60 متر با مانع، دوی 60، 400 و 1500 متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک پیگیری می شود.
وی افزود: مسابقات نونهالان و نوجوانان دختران نیز از روز یکشنبه، هفتم مرداد ماه جاری در همین سالن آغاز می شود.
فهیمی ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان از هراستان با احتساب مربی و سرپرست 14 نفر می باشد و هر ورزشکار فقط مجاز به شرکت در 2 ماده انفرادی است.
به گزارش ایرنا مراحل دوم و سوم مسابقات منطقه یک کشور به ترتیب به میزبانی قزوین و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
طی 2 هفته گذشته نیز مسابقات کارکنان زیر 44 سال شرکت های گاز کشور در سالن سرپوشیده شهید امینی مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه با قهرمانی تیم پارس جنوبی یک برگزار شد.
میزبانی ارومیه برای مراحل دوم و سوم این مسابقات طی مرداد ماه برای کارکنان شرکت نفت و در شهریور ماه برای کارکنان وزارت نیرو برنامه ریزی شده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.