پیمان جهانگیری روز یکشنبه در جریان بازدید از روند اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در زمینی به مساحت 23 هکتار در شهر حسینیه اجرا می شود و با تحقق این طرح فشار گاز به شمال غرب کشور حدود سه برابر می شود.
وی افزود:با اجرای این طرح ، نه تنها استان های شمال غرب کشور از گاز با فشار مناسب برخوردار می شوند بلکه امکان صادرات گاز نیز فراهم می شود.
فرماندار اندیمشک افزود: شروع این پروژه تیرماه 95 بوده که پیش بینی می شود تا آبان ماه سالجاری بهره برداری شود.
وی گفت:در حال حاضر بیش از 200 نفر در این پروژه مشغول کار هستند.
جهانگیری گفت:با توجه به سیاست های دولت در راستای گازرسانی به شمال غرب کشور و همچنین صادرات گاز به کشور عراق پروژه خط ششم سراسری گازرسانی در دست اجراست.
وی بیان کرد:این پروژه شامل خط لوله 56 اینچ بوده که از فازهای پارس جنوبی آغاز و پس از عبور از استان بوشهر ، خوزستان ، لرستان و ایلام در 2 نقطه مرزی شلمچه و نفت شهر گاز را به کشور عراق صادر می کند.
وی گفت:در این راستا و به منظور تامین گاز از نظر فشار و حجم ، ایستگاههای تقویت فشار گاز در مکان های طراحی شده در حال اجرا می باشند که یکی از ایستگاههای مذکور ایستگاه تقویت فشار گاز حسینیه است .
فرماندار شهرستان اندیمشک اجرای چنین طرح هایی در بخش الوار گرمسیری را موجب رونق اقتصادی این منطقه عنوان دانست و با اشاره به خدمات مطلوب در بخش الوار به منظور محرومیت زدایی گفت:در بخش های مختلف الوار گرمسیری شاهد خدمات شایانی در بخش های مختلف هستیم.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.