سیدرضا رهنمای توحیدی روز پنجشنبه در بازدید از روند گازرسانی به روستاهای هشترود اظهار کرد: در راستای توسعه گازرسانی به مناطق کم برخوردار استان بیش از 273 هزار انشعاب گاز واگذار شده و 12 هزار و 189 کیلومتر شبکه ‌گذاری گاز صورت گرفته است.
وی همچنین با بیان اینکه سال گذشته 2 میلیارد و 199 میلیون مترمکعب گاز طبیعی به نیروگاه ‌های استان تحویل داده شده گفت: این میزان در مقایسه با سال 95 میزان مصرف گاز در این بخش 22 درصد افزایش‌ یافته است.
وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 862 روستای آذربایجان شرقی از نعمت گاز طبیعی بهره ‌مند شده ‌اند افزود: 28 روستای هشترود نیز با تحت پوشش قرار دادن 1100 خانوار، در سالجاری از نعمت گاز برخوردار می شوند.
رهنمای توحیدی به بهره مندی 100 درصدی خانوار شهری و 85 درصدی خانوار روستایی شهرستان هشترود اشاره کرد و گفت: با به ثمر رسیدن پروژه های در دست اجرای شرکت گاز در شهرستان هشترود، بهره مندی روستایی این شهرستان به مرز 95 درصد می رسد.
وی افزود: از 185 روستای واجد شرایط گازرسانی در شهرستان هشترود، 129 روستا گازدار هستند و 28 روستا نیز در دست اجرا بوده و 28 روستا نیز در مرحله مطالعه و طراحی قرار دارد.
در این بازدید علاوه بر ارزیابی روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان هشترود، میزان پیشرفت پروژه احداث ساختمان اداری و امداد نظرکهریزی نیز بازدید شد.
امین امینیان فرماندار هشترود نیز در این بازدید ضمن مطلوب ارزیابی کردن روند اجرای پروژه ها و تقدیر از عملکرد شرکت گاز استان، ابراز امیدواری کرد: پروژه های در دست اجرا با شتابی روزافزون در کمترین زمان ممکن محقق شود.
آذربایجان شرقی دارای 2712 روستای دارای سکنه است که 1950 روستای آن بیش از 20 خانوار جمعیت دارد.
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.